.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از 45 واحد صنعتی ومعدنی درمازندران
درایام ا... دهه مبارک فجر 25 واحد صنعتی و معدنی با اشتغالزایی 850 نفر وسرمایه گذاری 390000 میلیون ریال دراستان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

شمال نیوز: درایام ا... دهه مبارک فجر 25 واحد صنعتی و معدنی با اشتغالزایی 850 نفر وسرمایه گذاری 390000 میلیون ریال دراستان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
 حسن سعادت فر مسئول روابط عمومی سازمان صنایع و معادن مازندران با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: در بیست و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همت و تلاش صنعتگران و متولیان امر صنعت و معدن 25 واحد صنعتی ومعدنی با حضور مسئولین کشوری و استانی در استان مازندران افتتاح و به بهره برداری رسید.
این واحدها با سرمایه گذاری 39 میلیارد تومان احداث که با راه اندازی آنان برای تعداد 850 نفر از جوانان منطقه شغل ایجاد شده است وی افزود این واحدها در زمینه صنایع غذایی ، دارویی، فلزی، شیمیایی، نساجی ، سلولزی ، تولید و استخراج سنگ مرمریت ، فلورین و واریزه کوهی فعالیت می کنند و نکته قابل ذکر این که از 25 واحدها مذکور تعداد 6 واحد معدنی میباشد که در مناطق کیاسر ، سوادکوه، و مرزن آباد چالوس مشغول و مابقی در مناطق مجاز صنعتی مستقر میباشند.
بنا برگزارش این مسئول از مهمترین تولیدات واحدهای فوق می توان به تولید قطعات فشار قوی ترانس برق ضد انفجار به منظور استفاده در پالایشگاه های نفت ،ام دی اف ، پروفیل آهنی و فولادی ، سنگ مرمریت و... اشاره نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.467 seconds.